Pedagog
Pedagog szkolny: mgr Katarzyna Lipka
- e-mail:
Godziny pracy:
- Poniedziałek 9.50 - 14.50
- Wtorek 8.30 - 12.30
- Środa 8.00 - 8.45, 10.45 - 15.00
- Czwartek 10.45 - 14.45
Pedagog specialny: mgr Ewa Baranek
- Poniedziałek 8.45 -10.45, 12.30 - 13.30
- Wtorek 9.45 - 10.45, 11.30 - 12.30, 13.30 - 14.30
- Środa 9.45 - 11.45, 13.30 - 14.30
- Czwartek 8.50 - 12.35
- Piątek 9.45 - 13.00
Format | Data publikacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
doc | 2022-11-17 |
SP ROGÓW program wychowawczo-profilaktyczny .Diagnoza.doc
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 21
|
SP ROGÓW program wychowawczo-profilaktyczny .Diagnoza.doc 178KB | - |
doc | 2022-11-17 |
Adresy miejsc i instytucji zajmujących się pomocą dziecku i rodzinie
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 17
|
Adresy miejsc i instytucji zajmujących się pomocą dziecku i rodzinie 72KB | - |
Podstawowe sfery działalności pedagoga szkolnego to:
- Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb uczniów.
- Organizacja i prowadzenie różnych form pomocy psychologiczno-pedagogicznej:
- wspieranie rodziców w rozwiązywaniu przez nich problemów wychowawczych oraz pedagogizacja rodziców;
- współpraca z wychowawcami i innymi nauczycielami w zakresie indywidualnej pracy z uczniami sprawiającymi problemy wychowawcze lub w razie potrzeby interwencja w klasach;
- prowadzenie stałych zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (np. z dysleksją) oraz dla innych uczniów mających trudności w nauce;
- prowadzenie doraźnych lub stałych zajęć dla uczniów potrzebujących wsparcia np. w trudnych sytuacjach życiowych- ( w zależności od potrzeb);
- dodatkowo prowadzenie zajęć logopedycznych dla uczniów z wadami wymowy.
- Działalność profilaktyczna:
- współudział w opracowaniu rocznego Szkolnego Programu Wychowawczego i Profilaktycznego, z końcem każdego roku dokonanie analizy stopnia realizacji zadań Programów;
- organizowanie lub wdrażanie różnych programów profilaktycznych związanych z promocją zdrowego stylu życia , zapobieganiem sięganiu uczniów po środki uzależniające uodparnianie uczniów na inne zagrożenia cywilizacyjne.
- Współpraca z różnymi instytucjami społecznymi na rzecz ucznia takimi jak:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna(postulowanie kierowania uczniów przejawiających poważne trudności na badania , organizowanie badań na terenie szkoły , konsultacje w sprawach uczniów), OPS ( organizowanie pomocy materialnej ), Policja, Sąd Rodzinny, pełnomocnik d/s uzależnień i inne.